Версія: УКР РУС
Є аккаунт?

Забули пароль?

Увійти за допомогою соц сетей:

50 років Opel GT: «Nur Fliegen ist sch?ner ...»: Краще тільки літати

Опубліковано: 03 Сентября 2021, 17:10:51, Переглядів: 220, Рубрика: , автор статті: Ужгород Інфо
50 років Opel GT: «Nur Fliegen ist sch?ner ...»: Краще тільки літати

Рюссельсхайм. «Nur Fliegen ist schöner ...» - краще тільки літати. Цих чотирьох слів досить, щоб пробудити пристрасть і мрії. Як рекламний слоган, автомобіль, що втілює його, перетворюється в класику - спортивний Opel GT, вперше зійшов з конвеєра 50 років тому. Тоді і зараз єдиний наріжний камінь в історії автомобіля. Святкування річниці з дня народження Opel GT починається в травні на ярмарку класичних автомобілів «Bodensee-Klassik», помилуватися стилістичної іконою можна буде на багатьох інших заходах протягом року.

Експериментальний GT: дизайнери Opel демонструють сміливість

Точніше, кар'єра Opel GT почалася не 50 років тому, а 53 роки тому - з «Великого вибуху» на Міжнародному автосалоні IAA у Франкфурті, де компанія представляє двомісний спорткар. Завдяки своєму східному силуету, низькою клиноподібної передній частині, що забирається фарам, опуклим крил і гострої крайці ззаду автомобіль є прецедентом європейського автомобільного стилю. Зовнішній вигляд незабаром був визначений як «Форма пляшки з-під кока-коли» через символічної зв'язку з формами кока-коли. По суті, Opel описує Experimental GT як дуже динамічну студію. Він був створений Ерхардом Шнелль і його командою в абсолютно новій студії Styling Studio в Рюссельхайме - практично першим у своєму роді, що належить європейському автомобилестроителю.

Ерхард Шнелль розкриває той факт, що розробка GT проходила в умовах суворої секретності: «Для початку, це всього лише стилістичний проект. Шеф Мідорі не проінформував правління. Але коли машина була майже готова, він нічого не міг з собою вдіяти. Ми дуже хвилювалися, коли вперше був представлений Experimental GT. Якщо люди на дошці спонтанно почали аплодувати моделі, у нас було відчуття, що ми сьоме небо! »

Сміливість створити подібну модель була відзначена на міжнародному автосалоні IAA у Франкфурті, де засоби масової інформації та громадськість сприйняли GT з неймовірним ентузіазмом. У той час від Opel (www.opelbook.ru) ніхто не очікував такої радикальної моделі. В результаті, через шість років після створення перших дизайнерських ескізів і всього через три роки після того, як проект отримав зелене світло, прототип GT став серійним автомобілем.

За межами однієї країни нескінченне веселощі

Перший Opel GT зійшов з конвеєра в 1968 році і став одним з перших прикладів повоєнного франко-німецького співробітництва. Завдяки передовим спільним проектам Chausson і Brissoneau & Lotz тепер є постійним партнером Opel, в результаті чого французька компанія бере на себе пресування сталевих елементів кузова, зварювання, фарбування і складання деталей інтер'єру GT перед відправкою кузова. Німеччина остаточне завершення.

Клієнти GT можуть вибирати між чотирициліндровим двигуном - один з робочим об'ємом 1,1 літра і потужністю 60 л.с. від Kadett (www.opelbook.ru/kadett), а інший - з робочим об'ємом 1,9 літра і потужністю 90 л.с. - від Рекорд. GT 1900 став надзвичайно популярним з появою цієї моделі.Максімальная швидкість 185 км / год і прискорення з місця до 100 км / год за 11,5 секунд - це саме те, що покупці очікують від моделі. Задні колеса приводяться в рух чотириступінчастою механічною коробкою передач. Покупці в Європі рідко замовляють опциональную триступеневу автоматичну коробку передач, але по інший бік Атлантики вона надзвичайно популярна.

Фрідхельм Енглер, керівник відділу зовнішнього дизайну Opel, описав те, що його колеги створили в той час: «Одягайте» масово, з виробничої точки зору, моделі в новому одязі, у них вистачить сміливості зробити щось радикально інше - справжній Gran Turismo. Можна сказати, що GT - сталеве втілення хоробрості! »

Революційний - як зовні, так і всередині

Кузов серійного GT сильно відрізняється від оригінального концепту і має ще більш атлетичний вид. Передня частина більше, а передній звис коротше. М'язистий рельєф з вузькими горизонтальними отворами дозволяє сформувати невисокий клиновидний капот, а прямокутні висувні фари Experimental GT були замінені спокусливими «очками», які надають автомобілю ще більш яскраве сяйво. Надмірна підйомна сила і дозволяє стабільну поведінку автомобіля при русі на високих швидкостях по трасі. Все це створює несподівану проблему: згідно прес-релізу від вересня 1968, прототипи GT не можуть залишитися непоміченими пресою.

Як зовнішній, так і внутрішній дизайн GT - з його сидіннями в формі черепашки, трьохспицевим рульовим колесом і круглої начинням - створюють відчуття, яке продовжує хвилювати шанувальників в нашій країні. Незважаючи на те, що акцент зроблено на емоції, дизайнери GT приділяють особливу увагу безпеці, оснастивши своє дітище ременями безпеки, інтегрованої захисної рамою і захистом від бічних ударів, а також безпечної рульовою колонкою.

Поділіться цим з друзями:

Мітки:

Мы в соцсетях
↓ Подписывайтесь! ↓
Останні новини
Флористи доставки квітів в Ужгороді знают, що букети допоможуть висловити увагу і зробити приємне близькій людині. Їх необхідно дарувати не тільки на свята, але й просто так. - Читати далі
Сьогодні, у перший день фестивалю головній сцені свята свої таланти демонстрували творчі колективи ЗОШ №19, давали майстер-класи юні фехтувальники, інструктори ArbuZumba. - Читати далі
Трудові мігранти з України все більше схиляються до легальне роботі в Польщі по ряду причин: сусідство двох країн, близькість додому, невеликі витрати коштів і часу на дорогу, і головне - довгоочікуваний Повинні заробіток. - Читати далі
У соцмережах все частіше повідомляють про збільшення випадків з укусами ужгородців незвичайними павуками. П - Читати далі
Під мостом, неподалік "Акваріопарка", в обласному центрі Закарпаття, на березі річки Уж виявлено тіло ме - Читати далі