Версія: УКР РУС
Є аккаунт?

Забули пароль?

Увійти за допомогою соц сетей:

Міст Патона і допомогу від Китаю

Опубліковано: 29 Декабря 2018, 01:52:47, Переглядів: 119, Рубрика: , автор статті: Ужгород Інфо
Міст Патона і допомогу від Китаю

Природа розвела сушу по боку річок морів і океанів, а люди створили човни, плоти і переправи що б добиратися з одного берега на інший. Будівництво мостів в наш час є дуже важливим елементів у розвитку економіки, політики, і для простого існування.
Сьогодні мости стали невід'ємною частиною міст і шляхів. Якщо раніше спорудження через річку вважалося чимось надприродним, то сьогодні такими є мости довжиною 55 кілометрів, саме таке китайське чудо відкрилося всього пару місяців назад, і з'єднує Макао з Гонконгом і місто Чжухай.
Міст будували більше восьми років, і частину шляху пролягає по підземному тунелю, який також є рекордсменом в світі. Цей міст - прекрасне досягнення китайських інженерів-мостобудівників. Місцезнаходження і рельєф КНР змушує інженерів розробляти безліч різних будівель, проектів розвиває інфраструктуру країни до захмарних технологічних рішень.
В Україні також є споруди, які були свого часу такими ж величними як міст в Китаї. В Україні таке творіння було створено в 20 столітті, і запущено в експлуатацію в 1953 році - міст Патона. Засновник Українсько-Китайського центру Ден Сяосю, запропонував послуги китайських колег будівельників та інженерів для масштабної реконструкції унікального мосту.
У Києві налічується сім автомобільних мостів через Дніпро, і найстарішим є міст Патона. Назва міст отримав від академіка Є. Патона, який і керував створенням проекту, а потім і будівництвом. На жаль відкриття моста, інженер не побачив, і в церемонії відкриття взяв участь його син.
Міст став посібником для факультетів інженерії у всіх вузах світу, так як став першим суцільнозварним мостом, мають протяжність майже 2 кілометри. Конструкція складається з прольотів, які з'єднані звареними швами, яких налічується понад 10 тисяч. Це досягнення зазначила навіть Американська асоціація зварювання.
У нинішній час міст потребує реконструкції що б продовжувати також ефективно допомагати життя міста, пропускаючи через себе щодня безліч транспорту по-своєму шести смуговому дорожньому покриттю.
Масштабний проект включає такі пункти:
• Зменшення навантаження на балкові конструкції несучих елементів за рахунок заміни залізобетонного покриття на металеву;
• Розширення проїзної частини до восьми смуг замість нинішніх шести;
• Збільшення загальної ширини мостового переходу з 24 метрів до 38.

Поділіться цим з друзями:

Мітки: 1,

Мы в соцсетях
↓ Подписывайтесь! ↓
Останні новини
Сьогодні, у перший день фестивалю головній сцені свята свої таланти демонстрували творчі колективи ЗОШ №19, давали майстер-класи юні фехтувальники, інструктори ArbuZumba. - Читати далі
Трудові мігранти з України все більше схиляються до легальне роботі в Польщі по ряду причин: сусідство двох країн, близькість додому, невеликі витрати коштів і часу на дорогу, і головне - довгоочікуваний Повинні заробіток. - Читати далі
У соцмережах все частіше повідомляють про збільшення випадків з укусами ужгородців незвичайними павуками. П - Читати далі
Під мостом, неподалік "Акваріопарка", в обласному центрі Закарпаття, на березі річки Уж виявлено тіло ме - Читати далі
Дорожники вражають ... Вулицю Собранецьку в Ужгороді, деякий час назад капітально відремонтували - Читати далі