Джерело Заробітку Ужгородських даішників (ФОТО)
Багато дорожніх проблеми в місті Ужгород створює автоінспекція, яка покликана допомагати водіям і грамотно організовувати дорожній рух.
Але, на жаль, цей орган державної влади, який існує на кошти громадян, бачить свою функцію лише в одному - штрафувати автомобілістів. Для цього часом штучно створюються спеціальні пастки для водіїв.
Так, у мікрорайоні "Радванка" перед переїздом через колії по милості Ужгородської Державтоінспекції встановлено знак "Stop" - проїзд без зупинки заборонений.
Знак установлений невірно, - вважає автомобіліст. - При зупинці перед знаком, як цього вимагають «Правила», ніякого огляду немає і водіям, щоб забезпечити безпеку руху та уникнути штрафів, потрібно два рази зупинятися - перед знаком і перед колією, де вона проглядається. Але найбільший парадокс в тому, що цей знак там зовсім не потрібен. По залізничній колії, практично, не їздять потяги.
Так з 19.12.10 по 27.12.10 жоден поїзд по дорозі не проїхав, про що наочно свідчила засніжена колія. Раніше виїзд на автомобільну дорогу з цього шляху був закритий воротами, але, очевидно, так важче було штрафувати водіїв і ворота зняли.
Навіть якщо з цього шляху рухається поїзд один або два рази на місяць, то знак «Stop» перед колією абсурдний.
Спалюються сотні, а може й тисячі літрів зайвого пального, погіршується безпека руху (на засніженій дорозі необхідно невиправдано гальмувати), викидаються в повітря додаткові вихлопні гази, безпідставно штрафуються водії і т.д.
У даній ситуації, при перетині один або два рази на місяць поїздом дороги, безпеку руху повинен забезпечити користувач залізниці, навіть при платній послузі автоінспекції. Від цього всі виграють - економіка, екологія, безпека руху, можливо, крім автоінспекції
Ще більшим божевіллям є знак «Stop», який підвішений на проводах серед гілок дерева на перетині вул. П.Мірного-Другетів біля ректорату УжНУ (див. фото).
По-перше, знак встановлено з порушенням всіх вимог державного стандарту.
По-друге, цей знак надає рух транспорту, який виїжджає з двору або другорядної вулиці (можливо там живе начальник автоінспекції або якийсь інший «бос»?)
По-третє, зупинившись перед знаком, як вимагають «Правила», водій не побачить що рухається по ул.Другетов, оскільки ліворуч вулицю закриває будинок ректорату, а праворуч - церква. Проте вкрай безглуздо встановлений і абсурдний знак давненько погойдується на проводах, а деякі автоінспектори частенько користуються цим і штрафують водіїв.
На наш погляд, прокуратура, яка здійснює нагляд за правоохоронними органами, зобов'язана захистити громадян і припинити протиправні дії автоінспекції.
Водіям, на яких складено протоколи у зазначених місцях, рекомендуємо звертатися до суду із зустрічним позовом на відшкодування автоінспекцією прямого і морального збитку.
Ми привели окремі, кричущі факти незаконних дій Ужгородської автоінспекції, а в цілому в місті прикладів недбайливої роботі цієї служби більш ніж достатньо.
Наприклад, на перехрестях вул. Анкудінова-Руська, Грушевського-8-березня встановлено знак рядності руху без відповідної розмітки на дорозі.
У багатьох випадках спостерігається безладна робота світлофорів. Навіть у зоні прямої видимості немає синхронності їх дій.
У наших сусідів Словаччини чи Угорщини водій, якого зупинив червоне світло світлофора, надалі їде без зупинок на зелене світло всіх світлофорів, встановлених на даній вулиці.
У нас від вокзалу до транспортного мосту через Уж (район «Спартака») всього три світлофора і кожен з них, як правило, зупиняє свій, окремий, транспортний потік.
Відсутні вкрай необхідні світлофори на перетині вулиць Можайського і Минайській, а також для пішоходів на вул. Минайська у «п'яного» ринку.
Зрозуміло, що не всі питання організації дорожнього руху вирішує автоінспекція. У багатьох випадках потрібна підтримка міської влади.
Наприклад, придбання світлофорів, розширення проїжджої частини дороги. Особливо гостра потреба в цьому на вул. Анкудінова біля перехрестя з вул. Руська.
На даній вулиці є широкий тротуар уздовж залізниці, по якому практично не ходять пішоходи і спокійнісінько їздив попередній мер на своєму джипі. Очевидно, за рахунок частини цього тротуару можна зняти проблему, встановити дорожній знак і зробити відповідну розмітку на дорозі.
Сподіваємося інші водії доповнять перелік перегинів і не доопрацювань в організації дорожнього руху в місті Ужгород і це допоможе навести порядок на дорогах.
Іван Сидор


Мітки: ДАІ, догоги, дорожні знаки, Ужгород, фоторепортаж, штраф,